Terbaik Cara Melamar Kekasih



video

Kredit By :


Sape yang penah tngok video nie angkat Kaki??hehehe...
Ape perasan anda (lelaki) jika anda ingin melamar wanita pilihan anda dengan cara mcm 2???hehehe
Dan ape perasaan anda (wanita) jika dapat kekasih sebegitu???

Kepada yang belum tengok silakan lah tengok eik...hehehe..jgn lupe tinggalkan comment kat bawah..Thnx sbb sudi support kami punya blog...

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Impian Kami Tercapai



Terima Kasih Syed Hilmi Kerana Merealisasikan Impian Kami..hehehe














Hahaha..mesti korang tertanye-tanye impian ape yang kami dah capai...hehehe..Ape kene mengene ngn Syed Hilmi PHOTOGRAPHY..hehehe..Sebenarnya Mis Mira impikan Photoshot Outdoor..So Mr Anep ingin merealisasikan impian Mis Mira dan Mr Anep Mengajak Syed Hilmi untuk jd Photografer...Lokasi Kami adalah Di Melaka Bandaraya Bersejarah...

Kredit By Syed Hilmi PHOTOGRAPHY












Ini Ade sedikit Coretan Dari Mis Mira..hehehe

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Perlukah Cinta Sejati Dalam Perhubungan??





Sama sahaja maknanya seperti mengapa perlu makan nasi dengan lauk dan bukannya hanya makan nasi sahaja. Jika kita makan nasi sahaja, kita hanya merasai nasi sahaja. Tetapi jika kita makan nasi bersama lauk, kita akan merasai keenakan nasi berlauk tersebut. Begitulah juga dengan cinta.

Kita tak mungkin akan merasai keseronokan bercinta jika cinta kita hanyalah cinta biasa sahaja. Cinta biasa bermaksud cinta tanpa arah tujuan dan masa depan.Walaupun ia adalah cinta tetapi penulis amat yakin 99% cinta yang sedemikian akan terputus dan hilang terus daripada pandangan. Apa maknanya bercinta jika sudah tahu kesudahannya pasrah??

Adakah anda ingin bercinta dengan kekasih anda yang hanya mahu menemani anda seketika sahaja??

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Baik-Baik Sayang Trademark Mis Mira & Mr Anep



Salam semua..kite semua mesti penah denga kumpulan Wali Band dari seberangkan..Mis Mira & Mr Anep minat denga lagu Baik-Baik Sayang..Seronok lagunye menyentuh jiwa..hahaha..lagu nie menjadi tred mark kite orag untuk taun nie..huhuhu..kite orang tiap2 taun ade lagu trademark..hehehe..jom kite same2 karaoke lagu nie nak tak..hehehe.. 

Wali Band - Baik-Baik Sayang.....

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Handphone Baru lagi????



Knp ngn handphone? Ad problem k? tahla, miss mira n mr.anep xphm tol la ngn zaman sekarang nie… barang2 y di jual kt pasaran makin lame..dh semakin kurang kualiti ny… harge je mahal tp kualiti xdak… miss mira bkn kdekut sal nk mbeli nie…Cuma lau mmbeli ngn harga y mahal, mstila kte nk brg tu ade kualiti…nie x… pakai xsmpi stgah tahun da jahanam.. hancur lebur….urrrmmm 
Miss mira nie bkn owg y jenis suke tkar2 phone..  tp adela 8 biji phone dlm mase 3 tahun…. J lbh krg 4 bln lps miss mira ad li hp baru.. gara2 mr.anep mandikan handphone express muzik miss mira ngn air hujan ( bikin panas) hahahhaa..sok ny miss mira pn li handphone baru.. handphone y ke 7….handfone kn pnting dlm dunia sekarang nie….lg2 remaja mcm I nie.. hahahaha (perasaan ) mis mira n miss anep pn g la survey handphone…  mr.anep suggest nokia e71…. harge??? Biase la ikt pasaran.. miss mira pk2..ok la..ikt je.. myb tu y tbek… redha jela… 

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tanda-Tanda Kaum Adam Merajuk

















Diam Seribu Bahasa 
Dia diam je sepanjang ada dengan kita. Walaupun kita bercakap dengannya, dia hanya mengiayakan atau dia anggukkan kepalanya saja. Dia sikit pun tak akan layan kita seperti sebelum ini. Jika benda ini berlaku, sah lah tu dia merajuk dengan kita.

Buat Tak Tahu 
Dia akan buat tak tahu dengan kita. Jika kita minta tolong dengan dia seperti kemaskan meja ke, dia buat acuh tak acuh je. Paling teruk, dia buat-buat tak dengar (pekak betul-betul baru tau!). Ini cara protes yang paling teruk sebab dia bukan je buat kita geram tapi buat seolah-olah kita ni tak wujud.

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Erti Cinta...Apa Itu Cinta???...




Cinta unggul didefinisikan sebagai cinta tulen kepada pencipta segala cinta, iaitu Allah. Cinta yang tulen ini lahir daripada orang yang beriman yang mencintai Allah dengan sepenuh hati dan perasaan, bersikap lemah lembut dan saling kasih-mengasihi sesama manusia.

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

10 Petanda Dia Jodoh Kita



Firman Allah SWT, bermaksud "Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" (Surah Muhammad, ayat 7)

Jodoh adalah perkara yang sudah ditetapkan oleh Allah yang maha Esa. Tetapi bagaimana kita mengetahui dia memang ditakdirkan untuk kita? Allah SWT mengurniakan manusia telinga untuk mendengar, mata untuk melihat dan aka untuk berfikir. Jadi gunakan sebaik-baiknya bagi mengungkapkan rahsia cinta yang ditakdirkan. Dua manusia yang rasa mereka dapat hidup bersama dan memang dijodohkan pasti memiliki ikatan emosi , spiritual dan fizikal antara keduanya. Apabila bersama, masing-masing dapat merasai kemanisan cinta dan saling memerlukan antara satu sama lain. Lalu gerak hati mengatakan, dialah insan yang ditakdirkan untuk bersama. Benarkah ia seperti yang diperkatakan?

Berikut adalah 10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita :

 1. Bersahaja

Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

DOA Untuk Cepat Kahwin







Doanya:

"ALLAHUMMAB'ATS BA'LAN SHOOLIHAN LIKHITHBATHII WA'ATTHIF QOLBAHU 'ALAYYA BIHAQQI KALAAMIKAL QODIIMI WABIROSUULIKAL KARIIMI BI ALFI ALFI LAA HAWLA WALAA QUWWATA ILLAA BILLAAHIL 'ALIYYIL 'AZHIIM WA SHOLLALLOOHU 'ALAA SAYYIDINAA MUHAMMADIN WA'ALAA AALIHII WA SHOHBIHI WA SALLAMA WALHAMDULILLAAHIROBBIL 'AALAMIIN."

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thnx to Mr.Anep



Mis Mira Say : Asik tgk blog owg je.. pas2 Mis Mira pn suara kn la hsrat h@ty yg tpendam ni kt Mr Anep... Syukur sgt Mr Anep nk melayan kerenah mngade2 Mis Mira ni... hahahahah. thankz sesgt ♥ Mr Anep.

Kongsikan Cerita Kami...(^-^)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...